April 10, 2007

Levent Harikalar Diyarında

Ne zamandır rüyalarımla ilgili bölümü es geçmiştim... İşte 2 bomba ard arda geliyor.
Brad Pitt ve Angelina Jolie bir festival için Türkiye'ye geliyorlarmış, bende rehperleriymişim. Üstelik evlatlık veletlerle birlikte:) Evim otele uzak oldugu için Brad bana Levent odamızda bir boş yatak var dönmene gerek yok otelde kalabilirsin diyor... bende gayet rahat ve "modern" bir şekilde aaa olurmu öle şey akşam sevişmek istersiniz ben varım diye rahatsız olursunuz diyorum. Oda yok canım olmayız rahatsız nolucak diyor... Neyse bu arayı atlıyorum:)
Günler geçiyor ben ve kankalrım Brad ve Angi gezerken Angelina bana bir hayalin varmı diye soruyor, bende evet bir ev almak istiyorum zaten o yüzden çalışıyorum diyorum. Oda diyorki biz 4. evlatlığı almayı düşünüyorduk onun yerine sana bir ev alalım daha sevap diyor. Sevap kelimesinin altını çizerim:)
Bende hemen kabul ediyorum ve benim beğendiğim evler Bağdat Caddesinin üst ve alt paralelinde ordada evler nerden baksam 200-250 bin eurodan başlıyor diyorum... Hiç sorun değil diyip asistanını bağdat Caddesine gönderiyor ve bana ev alıyorlar....

2. Rüyama geçiyorum
Ben DSP'nin bir üyesiymişim ve DSP ile AKP birlikte Türkiyeyi paylaşıyorlarmış. Bir odaya giriyoruz ve tamaen ingilizce konusuyoruz. AKP çok kalabalık ve erkekler bile başörtüsü takıyorlar. Biz DSP de üç kişiyiz ve hiç paramız yok. Faik ağşıyor bende de 2 ytl varmış. TR den 2 Ytl lik pay alıyorum....
Nasıl uyurken camı açıp popomu camdan çıkartmış olabilirmiyim acaba.....

No comments:

Search This Blog